Digitaliserad

Logistik

Telmes logistiksystem är den kompletta verktygslådan för logistik, fordonsparker och transporter. Vi vet att smart logistik är viktigt när det kommer till utveckling och lönsamhet hos ett företag. Med hjälp av det rätta stödet ser vi till att förbereda ditt företag mot ett mer effektivt dagligt arbete, så att du ska få mer tid till annat.

Skräddarsytt logistiksystem för er

Vi tror på att kunna erbjuda ett skräddarsytt logistiksystem för din logistik, som tillgodoser det du behöver för att ditt företag ska skötas på ett så smidigt sätt som möjligt. Inget företag är likt det andra och vi vill därför lära känna dig och prata mer om vilka behov och önskemål du har inom ditt företag. Ett skräddarsytt logistiksystem är till för att kunna ge dig vad du behöver inom företaget och underlätta din vardag på ett så smärtfritt sätt som möjligt.

Funktioner

Ett logistiksystem innebär planering, styrning av diverse flöden och utföranden. För att samarbeten mellan olika områden i ett företag ska fungera, krävs det att kommunikationen sker smidigt och att informationen finns samlad på ett och samma ställe så att man enkelt kan hålla sig uppdaterad om vad som pågår.

 

Logistiksystem hos Telme

Med hjälp av funktionerna i vårt system kan du enkelt få lägre kostnader, mindre administrationsarbete och total kontroll över ert ekosystem inom företaget. Logistik ska vara enkelt, effektivt och ses som en grund till vad ditt företag är byggt på. Allt för att du ska slippa tänka på onödiga saker och istället få mer tid till annat.

Testa Telme appen gratis i 30 dagar – Klicka här!

Är du redo för att digitalisera ditt logistiksystem och behöver du hjälp med att komma igång?
Hör av dig till oss så pratar vi mer om vad vi kan göra för dig och ditt företag.

Logga in på TelMe

Här loggar du in i de olika TelMe-applikationerna

OBS! Om du behöver hjälp med din inloggning eller hur man använder TelMe, ska du vända dig till kontaktpersonen hos din arbetsgivare.