Smidig mobil arbetsorder med Telme logistiksystem

Dela med dig:
Dela på facebook
Dela på linkedin
Dela på twitter
mobil-arbetsorder

Hos oss kan du arbeta effektivare med mobil arbetsorder

Med ett logistiksystem uppbyggt för att enkelt hantera och administrera uppdrag, har mobil arbetsorder aldrig varit så smidig som den är nu. Genom att digitalisera mer av din verksamhet, blir det möjligt att effektivisera allt från planering till fakturering.

Gör jobbet enklare med logistiksystemet Telme

Den centrala funktionen i vårt logistiksystem är den digitala hanteringen av flöden. Vi har sedan länge arbetat med att göra arbetsdagarna så effektiva för företag som möjligt. Av den här anledningen är det av vikt för oss att det ska vara enkelt att hantera digitala ordrar för att slippa extra pappersarbeten. Därför vill vi att det ska fungera för olika verksamheter med mobil arbetsorder och ger därför möjligheten att anpassa funktioner efter företagens egna behov. Med funktioner inom orderhantering från A-Ö, finns det chans att utforma arbetsflöden efter egna behov.

Tidrapportera, fakturera och få mer tid till annat

Med allt samlat på samma ställe, blir det enklare att arbeta tillsammans inom olika arbetsområden i företaget. Med simpla knapptryck skickas fakturor vidare, rapporter blir tydliga och ordrar hamnar inte mellan stolarna. Hos oss får du total kontroll på alla pågående och utförda uppdrag, och kan dessutom ta med dig kontoret vart du vill. Med mobil arbetsorder blir processerna mycket mer effektiva och i många fall försvinner onödiga ledtider. Systemet är till för dig som är redo att förenkla saker inom ditt företag.

Fördelar med en mobil arbetsorder

  • Hantera dina ordrar på plats, även om du inte är plats.
  • Ha konstant tillgång till rapporter, tider, checklistor etc.
  • Få upp prislistor direkt i appen för att minska otydligheter.
  • Minska pappershanteringen.
  • Följ din arbetsorder enkelt från A till Ö i mobilen.

Vem kan använda vårt logistiksystem?

Vårt logistiksystem är gjort för hela företag. Det innebär att det funkar bra för personal som är ute på fältet, för arbetsledare, men även för chefer och VD inom ett företag. Den mobila arbetsordern fungerar på olika sätt beroende på vilken position du besitter. För personal ute på fält kan appen till exempel ge tillgång till instruktioner för arbetet som pågår, men även möjligheten att fotografera och lägga in bilder och dokumentation vid ändringar och avvikelser i arbetet. Som arbetsledare ger den mobil arbetsorder en mycket bättre överblick över alla processer och kostnader i projektet. Det ger ökad lönsamheten och ett smidigare arbetssätt genom att du skapar ordrar direkt i appen. Telme logistiksystem är skapat för att kunna användas av många och det är anpassningsbart för att kunna utformas efter dig och ditt företags behov och rutiner. Hos oss kan du fokusera på att din verksamhet ska blicka framåt. Vi fokuserar på att du som kund ska få en smidigare vardag och mer tid till annat.

Gör dig redo för bättre koll på orderhantering, fakturering, en ökad lönsamhet och förbättrad likviditet. Med mobil arbetsorder i ditt logistiksystem kommer det att öka effektivitet både hos dig och dina anställda. Hos oss kan du arbeta i en avancerad dynamisk logistikplattform som ger dig stora tidsbesparingar och mer tid till annat.

Vill du testa vår app gratis i 30 dagar? Signa upp dig här för en gratis testperiod!

Logga in på TelMe

Här loggar du in i de olika TelMe-applikationerna

OBS! Om du behöver hjälp med din inloggning eller hur man använder TelMe, ska du vända dig till kontaktpersonen hos din arbetsgivare.