fbpx

Arbetsorder – Hantera allt på ett och samma ställe

Dela med dig:
Dela på facebook
Dela på linkedin
Dela på twitter
arbetsorder-hantera-allt-pa-samma-stalle

Sköt din arbetsorder på ett effektivare sätt

Har du koll på alla ordrar som ligger ofakturerade? Kanske har någon missat att tidrapportera? Ja, i många fall kan den här listan bli lång, och vi vet alla hur många gånger man har suttit där med för mycket pappersarbete och ingen struktur i sin arbetsdag och sin arbetsorder. Så hur löser vi det här?

För att kunna utföra ett bra arbete är det viktigt att man får tillgång till rätt information om arbetet. Därför är det bra om man får en informativ arbetsorder med allt från checklistor, prislistor, till vilket arbete som ska utföras den dagen. Vi tror starkt på att jobba mer effektivt, det kommer att vara gynnsamt kortsiktigt och långsiktigt, både för dig och för ditt företag.

En arbetsorder med tydliga instruktioner


I vårt system kan du enkelt skapa och hantera din arbetsorder direkt på plats, eftersom vi har skapat en app för just detta. Med möjlighet att dela upp ordern i olika aktiviteter, kan du enkelt separera saker som inte har att göra med varandra, vilket leder till att arbetet blir lättare för personen som ska utföra jobbet. Du kan skriva in tydliga checklistor till den som ska utföra arbetet, ge extra beskrivningar för saker som kan vara otydliga eller skriva in viktiga tider som inte får missas. För att underlätta kan du även lägga in kommentarer direkt i arbetsordern för att inte missa viktiga saker i kommunikationen. Allt för att göra processen smidigare.

Effektivitet och produktivitet


Eftersom den centrala delen i Telme logistiksystem handlar om att effektivisera och få mer tid till annat, är vårt system uppbyggt att vara smart när det kommer till digital hantering. Det finns en grund för hur man kan arbeta en arbetsorder i systemet, men det finns även möjlighet att bygga på och utveckla efter sina egna behov som man har i företaget. I arbetsordern kan du enkelt se uppdragshantering, instruktioner, tidsrapportering och status. Allt som kan krävas för att underlätta arbetet i alla led.

Gör det enklare att samarbeta


Med vårt system har du full kontroll på din arbetsorder, oavsett om du sitter på kontoret eller är ute på fält. Du kan på ett övergripande sätt se status på pågående och utföra uppdrag, priser, tider, personal och mycket mer. Ta kontroll över tider som drar över, avvikelser som sker eller onödiga resor för ett mer hållbart arbetssätt.

Det är dessutom ett smidigare arbetssätt för dig och dina kollegor. När personalen får tydliga instruktioner, kan de enklare rapportera från sin plats och i rätt uppdrag. Det blir ett lättare sätt att arbeta från alla håll i företaget.

Är du redo att ta full kontroll på dina uppdrag och göra det bra mycket enklare att arbeta digitalt? Känner du att du är trött på allt pappersarbete varje dag? Hos oss kan du testa vår app 30 dagar gratis! Ett bra sätt att avgöra om vårt logistiksystem är rätt för dig. Tillsammans med Telme får du mer tid till annat!

Logga in på TelMe

Här loggar du in i de olika TelMe-applikationerna

OBS! Om du behöver hjälp med din inloggning eller hur man använder TelMe, ska du vända dig till kontaktpersonen hos din arbetsgivare.