TelMe™-produkter

- en översikt

Fleet Manager

TelMe Fleet Manager är den kompletta digitala verktygslådan för alla som arbetar med en fordons­park och transporter. Med sina funktioner för bland annat scheman, differentierad prissättning, mobil rapportering och kommunikation via SMS och e-post underlättar den det dagliga arbetet.
Läs mer...

Human Resources

TelMe Human Resources är personal- och resurshanteringssystemet som ger dig optimalt stöd i din planering.
Läs mer...

MobyDoc

TelMe MobyDoc är scannings- och dokumenthanteringssystemet som förenklar flödet i ditt arbete.
Läs mer...

Vikarie

TelMe Vikarie hjälper dig att snabbt tillsätta vakanta tjänster. Det är enkelt, sparar tid och resurser samt ger resultat med hög kvalitet. TelMe Vikarie används inom vård och omsorg samt barn och skola i flera kommuner runt om i landet.
Läs mer...

Event & Konferens

TelMe Event & Konferens är ett komplett verktyg för hantering av deltagare på event och konferenser. Systemet ger en bra överblick samtidigt som det medför en ökad tillgänglighet för deltagarna.
Läs mer...

Jobbansökan

Med TelMe Jobbansökan kan du lätt bygga upp en sökbar databas av personer som passar till olika tjänster i din verksamhet.
Läs mer...

TickIt

Med TelMe TickIT får du ett komplett biljettsystem med anpassade automater, betalningslösning, administrativa gränssnitt och driftövervakning.
Läs mer...

Smart Integration

Smart Integration är TelMes modul för integration med de mest använda adminstrativa systemen på marknaden.
Läs mer...