TelMe™ Human Resources

- avancerade HR-funktioner som är lätta att använda.

TelMe Human Resources är personal- och resurshanteringssystemet som ger dig optimalt stöd i din planering.

Komplett kompetensdatabas

Med TelMe Human Resources bygger du lätt upp en komplett databas med både dina medarbetares och tillgängliga vikariers kompetenser. Systemet har i grundutförande fält för standarduppgifter inom PA, och du kan enkelt lägga till egna fält för information som är viktig för din verksamhet.

Integration med andra system

Human Resources har en lättanvänd funktion för att skicka löne- och fakturaunderlag till andra system du använder i din verksamhet.

Arbetstider och schemaläggning

TelMe Human Resources har en väl utvecklad schemafunktion som dessutom håller reda på regler för arbetstid och varnar om det skulle behövas.

Kommunikation med medarbetarna

Via TelMe Human Resources kan du lätt skicka ut meddelanden till grupper eller enskilda medarbetare, antingen via sms eller e-post. Du kan enkelt göra ditt urval av mottagare genom att välja en speciell kompetens eller egenskap, till exempel språkkunskap eller något annat som är viktigt för din verksamhet.

Personaliserad inloggning

Human Resources stödjer inloggning baserad på olika roller, vilket innebär att olika medarbetare kan få tillgång till olika funktioner i systemet.

Jobbansökan

TelMe Human Resources kan även användas för rekrytering, där de sökande får fylla i ett formulär med uppgifter du har definierat. Därefter kan du lätt göra urval och sortering baserat på de uppgifter du väljer.
Läs mer på sidan om TelMe Jobbansökan.